då blir det hissar/dissar igen då ;)




folk som inte har en egen personlig het och plockar ut från andra

, tex man har på sej en sak sen , de går och köper exakt samma sak nästa dag , lite mobbat , men de e bara pinsamt för dom
men de handlar inte bara om kläder ,




att pea kommer läggas ner

jag har haft pea i typ runt 4 år och sen från ingen stans kommer dom lägga ner den ???
man blir ju skit arg dom borde lägga ner den när jag blir typ 16-17 år för då tänker jag sluta men nu vill jag fortfarande vara inne där :O









jag får nog hissa den här bälten

, skit snygg tycker jag att den är ,
man ska typ ha en såndär vit lång gina tricot linne och svarta lack tights med den ,
skit snyggt ;)



hallon soda

jag har haft hallonsoda som min favorit dricka för länge sen,
tror det var när jag drack den första gången jag var runt 6 år,
men dom säljer den inte på alla affärer lite jobbigt att leta efter den hela tiden ,

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Åhh, hallonsoda är så gott, men får inte dricka det längre.. :( :P

2010-03-25 @ 19:15:16
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0