i <3 movies

hey var idag hos min syrra , och kollade på filmer åt lite chips och godis
men först taggade vi till en pizzeria i fruängen  , jag älskar doms pizza
men iallafal , så har det varit okeejj ,
är inte trött nu så jag tror jag kommer vara vaken hela dagen :/
men jag kan ju blogga om jag har inget och göra ,
men har nått och göra nu sitter och chattar i msn och pea ,
tycker ni min nya blogg design blev snygg ?? :)
jag tycker iallafal det men jag kan göra snyggare , så tror jag får ändra den nån annan dag,
och göra den mycket snyggare ;)
puss och kram<3<3<3


några bilder från idag





pussar sötnosen mimmi <3





ser skarrig ut, men köör bara :P




vet inte vad jag gör på bilden  :S




bild på min pizza


hejdå alla blogg läsare :) <33


Kommentarer
Postat av: Naomi

haha , min lilla tjockiis :)

2009-07-13 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0