sommar loov <333

hej sötnosar , jag vet att det var ´lääännnge sen jag skrev i min blogg  jag tänkte byta men ska göra det nån annan dag pallar inte nu , men det har varit skolavslutning på torsdag , jag becka och naomi uppträde en dans haha fhan vad skämmigt , men vi va ganska bra :P

på lördag var jag och lollo hos mej och kollade på i taket lyser tjärnorna vi hyrde den från gula villan , den var  bra tycker jag :) sen skullle lollo hem då taggade jag ut med naomi

på söndag så var jag och lollo hos naomi och chillade vi spelade spel och sånt sen ville jag hem för det började en film kl 21:00 och jag ville se den

men idag vet jag inte vad jag ska göra ska hitta på nått :)
skriver kanske senare herrå :) <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0