<3

shoo igen idag taggade jag ut med diana vi hadde inget o göra
så vi gick till naomi och frågade om hon kunde hänga med till donken
men hon sa att hon kunde typ om en halv timme
så jag och diana väntade på henne typ en halv timme i porten ( största krigarna )
men sen kom hon ut då gick vi hem till diana för hon skulle vänta till hennes pappa kom hem
då var vi hos henne och sjöng karaoke haha diana var fett bra :)
men jag och naomi sjöng som åsnor haha sen shakade naomi hahha hon såg fett rolig ut
sen taggade jag , naomi diana och fredrik till donken typ kl 18 :00
då chillade vi där naomi tappade hela sin pommesfrites så hon fick en ny
sen på väg hem haha vi såg några fjortis killar diana började snacka med dom från ingen stans
hahah dom snackade fett roligt
sen följde vi med diana till passvägen då chillade vi där  ,,
men sen gick vi hem typ kl 20:30
men skriver imorn :) <3



när vi väntade på naomi :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0