<33

shoo hann inte skriva igår så skriver idag istället vad jag gjorde :P
gick till skolan då hadde vi veckans nyheter jag kunde ingen av dom :O
asså jag pallar aldrig träna det är jobbigt
men när vi hadde eng gjorde vi en prov jag kunde typ inget i proven :/
så jag bara skrev det jag kunde
och när vi hadde språkval jag blev yr asså filmen dom snackar som om dom har fett brottom
sen  började noria snacka spanska
och hon snackade snabbare så asså jag  blev riktigt drogad
sen typ efter skolan gick jag ut med diana och naomi vi gick till en idrottshall vid tumbacentrum
jag trodde det skulle va värsta festen där men det va inget :O
då gick vi där ifrån
och vi missade bussen så vi gick istället :(
men annars har det typ inte hänt nått mer igår jalla skriver senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0