bio med lollo :P

shuue idag vaknade jag typ klockan 11:30 tror jag
sen så smsade lollo mej och sa ``mona häger du med till bio ´´
jag ba okej så jag taggade till lollo typ kl 14:00 för att vi skulle hinna bussen
så vi hann typ :P
men sen på herron så var det kaos asså det var typ en tävling men jag och lollo
kollade inte vi ville inte missa filmen för den börjae typ kl 17:00 ,,
vi kollade på 
En shopaholics bekännelser
asså lollo ville kolla på en film som hette
Kalle Stropp&Grodan Boll
HAHAHHAH asså cp sen jag kollade på henne ja ba ehhmm okeeejj ?
men när vi kollade på filmen hela tiden hör jag nån garva jag fick damp
asså garven var fett konstig dom garva om en höna :O
sen chillade jag och lollo i herron första gången lollo sa till mej ( ta en bild på mej )
men vi missade bussen asså vi sprang fett snabbt men bussen hadde redan åkt :O
så jag och lollo gick in i herron igen för vi pallade inte vänta ute på bussen :P
sen när vi åkte buss så hörde jag nån prata konstigt asså jag dog av garv för dom var kineser
och jag och lollo är kineser :P
så jag pekade på min mobil och låsades att jag garvade åt en bild men garvade åt dom.
Sen råkade jag skricka VAH asså jag lyssnde på låtar och visste inte att jag skreck
så lollo garvade och fick hicka sen jag sa att hon skulle inte andas på 20 sekunder
så skulle hickan gå bort den gjorde det också ayyt :P
när vi var framme så var jag hos lollo vi var där och chillade
sen gick jag hem typ kl 20:40
men har inget annat att skriva herrå :) <33







'




bilder när vi väntade på bussen













Kommentarer
Postat av: LOLLO

hahhahah har jag sagt att du ska ta en bild på mig?

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

2009-03-26 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0