damp dag

shuue idag har jag haft damp på allt jag svär asså lärarna är seeegga på gud :O
när jag hadde bild så mälade jag marijuana i min glas som jag gjorde
sen läranen sa ( det är inte bra att måla marijuana ) 
asså cp lärare :/
och fick damp på lollos fjortis röst haha den stör mej
sen på svenskan så ville jag ha min datakod det tog ett år för dom att ge mig den
och jag slog naomi bara för hon frågade om hon fick låna datan
men sen efter skolan gick jag och naomi till lokalen för att se hur den ser ut
för dt kommer bli fest i lördag :)
jag och naomi är alltid cp när vi går runt asså vi måste sjunga eller dansa ,,
men sen gick vi och frågade lollo om hon kommer ut
då sa hon att vi skulle vänta i porten på henne ,,
sen gick hon ut då gick vi till vivo för lollo skulle köpa godis
sen chillade vi i skinahuset haha vårt hem :P
men pallar inte skriva mer skriver imorn herrå :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0