....

shoo idag har jag varit i skolan och hadde sov morgon :P
sen i slöjden hadde jag damp för slöjd läraren hjälpte aldrig mej :/
så jag sydde bara asså när jag inte får hjälp slänger jag alla saker som jag gör jag flippar pågud
jag skricker men hon hör inte :O
men sen började andra avenyn i tv på skolan så vi gick inte in vi kollade istället men vi gick in sen :P
och då trodde alla att vi kollade på bollibompa :O vet inte vrf men vi förstog inget
sen slutade vi då ringde naomi till mej
och sa till mej att komma till extra matten så jag gick med henne och vi garvade hela lektionen
hahah asså vi snackade om soulja boy hahha dom skricker på doms låtar som bögar
kunde inte sluta garva :P
sen gick jag ut med naomi vi skulle göra en sak asså typ hyra en lokal
sen naomi tog värsta omvägen till stenvägen asså jag fick fett ont i mina fötter :O
sitter nu och äter glass ;)
men skriver imorn

   sööt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0