hahah har garvat hela tiden åt lollo

shuue skriver idag istället vad jag gjorde imorn
för orkade inte skriva imorn men iallfal så varre typ fredag
en lång skoldag med mycket garv skriver inte vad jag garvade åt haha sorry
men allt var åt lollo ingen vill sitta brevid henne hahah cock synd :P
oj råkade säga vad jag garvade åt men skit i :)
men ajja då byter jag ämme ,,,
det var so första lektionen så hålldepå att somna vi hadde veckans nyheter
och jag kunde INGETså satt bara och glodde :/
och det har varit typ en tråkig vecka utan noria
hoppas hon kommer till skolan på måndag det kommer bli roligare med henne :P
men vi hadde idrott och vi körde spökboll asså cassandra dödade mej och becka
men sen jag fick damp och slog till henne haha jag blev fett stark cassandra blev rädd :P
sen gick jag ut med lollo och diana sen taggade vi till diana och kollade på en film ( förtrollad )
haha den e töntig men rolig faktisk stavar jag rätt ( faktisk ) :O tror inte det men skit i
sen gick vi ut och spelade fotboll lollo ramlade på leran 
det var fett mörkt ute så vi gick på lera och våra kläder blev missbildade :O
men har inte tagit några bilder igår sorry :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0