jag och naomi skrämmer lollo med soulja boy dansen :P

                                                                           allåååhh alla sööta bloggläsare :P

asså har inte kunnat vakna idag jag satt klistrat i sängen
och önskade mej att jag kunde sova mer men önskningen blev inte ufffyld
för asså pallade inte komma försent igen men tyvär kom jag det :O
men anita va inte i skolan så lena visste inget chilligt va ? :P
men ajja ska inte skryta nu ,,,
på väg hem såg jag naomi i fönstret
hahha hon är där hela tiden occh spionerar på killar :P
jag och becka och lollo skreck ´´kom till dansen jag ber dej ´´
asså det var dans idag så vi ville att hon skulle va me
och hon kom försent på dansen aiijnte bra naomi :/
asså haha vi fick dansa en fett rolig dans den e inte rolig
fast när vi dansar den vi ser ut som en galen hööna  :O :P
efter dansen så gick jag hem och chillade
men från ingen stans kom naomi och sa kom med till tumba centrum jag ba oki
vad ska jag annars säga hon kom hela vägen :)
sen i tumba centrum asså alla kollade på oss vet inte varför ayyt :P
sen skulle vi till lollo och fråga henne om hon häger ut först sa hon neeejjj
och sen gick hon in men  från ingen stans kommer lollo med jacka :P ,,
jag och naomi skrämmde henne med souljaboy dansen hahah den e fett rolig
lollo hatar doms dans det var därför vi dansade den
vi var längst bak sen kom vi närmare henne och närmare asså vi såg fett skarriga ut :P
vi såg ut som mumier men sen kom jag hem typ kl 20:20
men ska ducha nu skriver imorn herrå <3333


  

i idrotten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0