jobbig utflykt

shuue  idjooter :P

idag harre varit utflykt asså vi har gått runt hela stan jag fick fett ont i benen
först trodde jag vi skulle chilla och ta det lungt men det var inte så :O

det var roligt först när vi var i stan för då gick vi runt och garvade
och en kinnes eller japan pratade med oss kinnesiska eller nått annat språk
asså han trodde vi var kinneser kanske
men jag tror han inte var kinnes för han hadde typ stora ögon
men sen gick jag och köpte mat asså pallade inte ta med mej mat seck
asså det är tungt och vi gick runt mycket
sen gick vi till en skog och det var lera överallt
jag och jelena hållde på att ramla vi satt och hållde i varran
haha sen kom saga och räddade oss :P
asså jag blev yr och ramlade för melik hadde hela tiden på en soulja boy låt
så vi gick runt och försökte göra han yr fast jag ramlade istället
haha jag lagg i golvet som en idjoot
asså vi skulle klättra i en berg jag trodde vi skulle klätra i en hus så jag följde med
men ändrade mej typ halva vägen men följde med iallafal :/
det var då jag blev drågad ,,, :O
men ska tagga ut med naomi nu skriver när jg kommer hem herrå <333



                                   
                                  
                                                                  
                                                                      hahha ass¨å naomi är överallt på bilderna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0