nori i skolan :P

heej :)
som ni ser så har jag inte skrivit igår men asså jag hadde inte tid
men var typ bara ute med lollo igår
men annars harre varit en bra dag för nori var i skolan :D
asså på bilden fattade jag inget man fick måla
och jag tycker det är äckligt för man blir smutsig :O
asså man får färg i kläderna så jag och noria rymmde där ifrån
men ingen lärare blev arg niicce ;) ,,
asså vår SO lärare fick damp på alla så vi fick gå ut och ställa oss på en led
jag bara okeeeej ?? mobbat på gud :/
sen efter skolan hadde vi fotbolls träning jag kollade bara på för hadde ont i fötterna
för jag ramlade :O och lagg på golvet som en idjoot :/
sen på träningen så blev niilufer våltagen av tjejer hahhaha
jag och nori låste dörren så hon inte kunde komma ut
va taskiga vi e hahha men va ska man annars göra
asså det var inte vi som våltog henne :P
sen hadde jag tråkigt så jag gjord katt streckar på min skind
och en svart nos jag såg ut som värsta katten , grr ;)
men mn mobil blev tagen så fick gå runt och springa efter den
hahah sen ramlade jag har nu blåmärke i min midja :O
så jag gick hem som en värsta marijuana ayyt :P
men skriver imorn herrå sööttisar <333

                ayyyt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha aa,dem där lebbarna fan dem börja skrämma mig :S

2009-03-24 @ 21:26:50
Postat av: mona

hahhahahahahha :P

2009-03-30 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0