trööt :/

idag trodde jag vi hadde sovmorgon
men sen ringde becka mej och sa att hon är vid min port
jag fick damp för sov sent  igår ,,,
men sen tog jag på mej snapt och gick till skolan
men sen hittade vi inte rummet vi skulle ha omprov i
så vi gick runt typ hela skolan men hittade inte rummen
sen ringde vi noria och frågade om vi har sovmorgon
men hon visste inget hon var hemma och chillade ,,
så vi sa till henne att komma till skolan hon kom
men när hon kom var typ hela klassen där
jag mördade becka då :/
sen hadde vi mentorstid då fick jag största dampen
kunde inte jobba hela tiden var min sudd och penna borta :O
men på bilden gick min damp bort för vi behöver inte jobba där :P
sen gick jag och becka till vivo skulle köpa godis ,,
men har typ inte hänt nått annat







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0