vill du kunna saker om mej läs da :P


har du fått damp idag   : såklart :P

har du varit trött   : aa hela dagen

Är du aktiv i skolan   : ärru dum älleh :O

Vad lyssnar du på för musik   : dancehall ,reggaeton ,hiphop och mer

vad hatar du mest    : golare, svikare ,idjooter  ,falska och players

vem hatar du mest   : pallar inte skriva namnet :O

vem gillar du mest    : dom vet redan :D <33

din civilstånd ??    : vad betyder det :S

vad lever du för    : att kriga

din favorit sport   : fotboll

vad föredrar du    : ärliga och mogna

vad får du mest damp på    : lollos fjortis röst och när jag blir mullad :O

har du varit kär    : nej ärru dum älleh playar bara runt :P

din första kärlek    : asså har aldrig varit kär kan du inte fatta det äller ??? :O

personlighet    : ehhm kan bli gangsta men andra dagen är jag fjortis :S :P

känd som     : marijuana

min marijuana    : noria :  <3

min twilling    : becka <3

min kinness    : lollo  <3

min blodsyrra    : naomi <3

min fjortis   : diana <3

mina övriga syrror    : nillufer gizem cassandra jellena <3

min söötnoosssss    : hanosh <33


------------------------------------------------------------------------------


nu kan du mer om mig haaaaaa ?? :P




Kommentarer
Postat av: lollo

hahahah lollos fjortis röst

2009-03-18 @ 18:57:36
Postat av: mona

hahhahaha :P

2009-03-18 @ 20:22:56
URL: http://moniiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0