inbakade flätor :P

shuue idag har jag vaknat typ kl 11:00
sem smsade naomi mej och frågade om jag kunde hänga med till tumba centrum med lollo
och då taggade vi till centrum asså jag var cp jag sjöng hela tiden ,,
alla kollade på mej men jag bara satt och sjöng lollo ba mona du skämmer ut mej
asså skämmer man ut sej bara för att sjunga
nej kändisar sjunger ju ( men dom sjunger bra )
sen skulle cp naomi och cp lollo gå hem och kolla på en program
haha fett tråkiga dom e :O
men sen gick jag hem till en tjej som gjorde inbakadeflätor till mej
haha jag har alltid viljat ha det :P
sen gick jag till issa för skulle köpa godis ock läsk
men har typ inget annat att skriva
herrå skriver imorn <33 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0