knaas :P

shuue igår hann jag inte skriva i bloggen så skriver idag istället vad jag gjorde igår :P
gick ut med diana och naomi vi dansade i gatan som idjooter ,,
sen skulle naomi hem och göra en sak så jag och diana väntade på henne ,,,
sen rappade vi åt allt vi såg ,,
sen taggade vi hem till mej och chillade och gjorde en låt
sen kom naomi så vi pallade inte göra klart låten
så vi tog bilder istället ,,
sen gick vi ut igen det snöade fett mkt så vi gick till tumba centrum och satt inne i gallerian
och chillade där som gatubarn,,
på väg hem jag svär vi dansade typ hela vägen cassandra såg oss från bilen haha
sen kollade jag på americas best dance crew den är fett skön älskar när dom dansar :P
sen kunde jag inte sova så jag sov typ kl 02:00
men det har typ inte hänt nått annat igår <3



mina söötnoosar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0