<3333333

shuue sötnoosar igår hann jag inte skriva men pallar inte skriva om igår för har typ glömt allt
men iallafal så har jag typ haft so kom försent som vanligt :S
sen varre eng prov fett lätt det var fhan barn prov :P
sen mulade vi becckiiz haha första gången jellena är cp hon ba `` mula mej det är roligt´´
sen blev jag mulad :O :/ asså hadde kalla kläder så fick damp
på idrotten kastade vi snö på en tjej asså det kom på hennes väska också
sen hon grät och gick hem och golade till hennes mamma asså palla på gud omogen :/
sen jag och becka och naomi försökte komma in till omklädnings rummet vi kröp under en dörr
men våra gött var för stora haha vi fasnade
men på idrotten körde vi en lek som hette nått med praker
eller vad den hette men den var fett rolig :P
språk valen krockade jag mitt huvud med noria hahah asså knaas :P
sen skulle vi kollla på en film i mentors tiden men läraren började snacka om en helt annat sak ,,
sen kom diana till skolan så vi chillade där och noria ska åka till egypten idag
så alla vi kramade henne ,,
sen taggade jag ut med lollo och då såg vi naomi sitta i en bil och peka på oss
hahah fett skarrig hon såg ut ,,
sen kom hon ut med oss men har typ inget annat att skriva
skriver kanske imorn <33


 

när vi förökte gå igenom dörren hahha <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0