tröööttt :O

shuue sötnosar :)
det var länge sen jag skrev i bloggen men har aldrig pallat
asså är typ trött hela tiden :/
vet inte varför men börjar sova sent idag sov jag typ kl 03:00 och var heeelltt drågad i skolan
men det var iallafal bra att vi har sov morgon på mondagar
annars skulle jag va tröttare :P
jag vaknade typ kl 08:10 hinner annars aldrig asså platta håret och sånt
men kom försent ändå :O
men vi hadde ändå bara mentorstid och lenart blir aldrig arg :P
så jag brydde mej inte ,,
sen så varre bild älskar bild haha det är roligt ;D
man behöver bara sitta och chilla
men äfter skolan så hadde vi fotbollsträning och jag pallade inte spela som vanligt
så jag och diana satt där och garvade åt dom sen vi började sjunga ( i en råsa helikopter )
haha värsta fjortis låten men älskar den iallafal :P
den e ju bra man ska inte hata den för folk säger att den e en fjortis låt
sen gick jag hem var helt drågad pallade inte vara ute så kom hem och chillade
men det har typ inte hänt nått annat idag så skriver inget mer
herrå a<333



har inte laddat ner några bilder sorry men gör det imorn tror jag <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0