vanlig dag :P

shuue idag harre inte hänt så mkt var i skolan heeltt trött asså är alltid det ,,
men det var chill dag matte , svenska, so idrott  sen slutade vi :D
på idrotten på idrotten fick jag ont i halsen haha asså alla vi tjejer skreck på killarna
för dom kastade snö inne i omklädningsrummet ,,, :O
men sen slutade vi
efter skolan så taggade jag och naomi till willys asså hon skulle köpa en sak
sen gick vi till dansen det var fett roligt :P
vi dansade sköönaste dansen
jag och naomi kanske ska dansa i tumbas festival alla kommer se oss :P
sen efter dansen chillade jag och naomi ute men iallafal skriver imorn <33





Kommentarer
Postat av: Naaomiii

haha jag trodde det stog (est side ) det e fel stavat . Men sen såg jag att 2-pac gjorde(w)med sin hand hahahaha asso på bilden :P

2009-03-11 @ 07:32:10
URL: http://naaomiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0